Tájékoztató a Szakmári Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendjéről
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus fertőzés megelőzését és megfékezését szolgáló intézkedések végrehajtásával összefüggésben – a lakosság és munkatársaink egészségének megőrzése érdekében – átmenetileg megváltozik a Szakmári Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadásirendje, mely változásokról az alábbiak szerint tájékoztatjuk Önöket:
2020. november 4. napjától személyes ügyintézésre kizárólag az ügyintézővel történő telefonos egyeztetést követően az ügyintéző által adott időpontban van lehetőség.
Időpontegyeztetés az alábbi telefonszámon lehetséges:
06-78/475-002 vagy 06-78/575-010
A személyes ügyintézést nem igénylő ügyekben kérjük Önöket, ügyeik intézésekor éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével!
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket:
- Az Elektronikus Ügyintézési Portál a szakmar.hu weblapon az ügyfelek számára elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat biztosít.
- A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek elfogadása után használható.
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatosan – szükség szerint – a fenti telefonszámon kérjen segítséget.
Az önkormányzat e-mail címe: szakmar@dunaktv.hu
Megértésüket és segítő hozzáállásukat köszönjük!
András Gábor sk. Csefkóné Busa Andrea sk. polgármester jegyző